Tema: Re: Greitas miegas dar neužmigus
Autorius: ig
Data: 2009-09-01 21:33:23
Idomiausia kad dabar ir man uzejo mirgejimas sedint prie kompo ir visai
nepersidirbus. Prasidejo nuo mazos pusiau aklos demeles centre (lyg buciau
pries tai i lempa paziurejes) o dabar jau isvis ratilai mirga, einu nuo
kompo gal praeis per nakt. bet nepamenu tokio bajerio Jokio akiu itampos
skausmo, nieko. Mirga ir mirgantis plotas vis dideja....

..