Tema: Re: sidabro juodavimas
Autorius: ALORA
Data: 2009-08-30 07:29:19
nu šiaip tai prakaituoja visi, nes oda yra ir šalinimo organas :) skiriasi
tik kiekybė ir kokybė. Kiek tas kokybės skirtumas susijęs su ligomis, sunku
pasakyti. Gal greičiau su organizmų skirtumais. Žodžiu, ligų buvimas pagal
juoduojantį sidabrą nenustatomas :) Man kažkada leido didelėm dozėm kalcio
gliukonatą, vitaminus C  ir Bkažkiektai, tada visas sidabras negrįžtamai
nujuodavo, tik iš dalies pavyko su spec. priemonėmis nuvalyti :)
Dar sklando pletkai, kad tai nuo sidabro kokybės priklauso, bet aš tuo
abejoju