Tema: Re: akys
Autorius: lllll
Data: 2009-08-24 22:47:32
Šitie labiau tinka pavargusioms akims pramankštinti, labai gerai pasėdėjus
prie kompo. Šiaip pratimukų yra visokių, pradedant žiūrėjimu į lentelę kaskart,
kai įžiūri, didinant atstumą - po 15 min kasdien, staigus nuotolio keitimas
(pvz, žiūri į palangę, ir tada į tolumas per langą - tik jau jokių susiraukimų,
vėl atgal ir t.t.) ir pan.
O iš šitų pratimų man labiausiai patinka 4 - akių obuolių sukimas. Bet sukt
reikia taip, kad net maustų, tada staiga atsigauna šiek tiek regėjimas po
spoksojimo į kompą.
Yra visa knygutė pratimų akims, kažkas iš serijos gyvenkime be akinių ir
pan - jie siūlo pratimais sustiprint akis ir jas išsigydyt. Savo laiku klinikose
lankiau krūvą pratimų (kursas 2 savaitės), ten įėjo skaitymas su specialiai
parinktais stiklais, spoksojimas į lentelę irgi su specialiai parinktais
stiklais. Efektas buvo nerealus, gydytoja net nepatikėjo iš pradžių, bet
čia kiekvienam skirtingai. Tiesa, po to įdavė dar ir lentelę namie treniruotis
- atseit, pastoviai mankštinti reikia.
O ir šiaip, kadangi akinius nešioju jau 20 metukų, tai teko šiek tiek apsišviesti
tais klausimais...

lllll