Tema: Re: vandens ph
Autorius: CatBlack
Data: 2009-08-24 13:25:04
O kas cia liepia ta vandeni sarmint? Normalus vanduo pH = 7, toki ir gerkit.

"donisg" <donis@-trinti-splius.lt> wrote in message
Kodėl yra taip akcentuojamas ph kiekis vandenyje? Visur sakoma kad šarminis
vanduo yra gerai, tačiau man kyla abejoniu.
Bandžiau panagrinėti vandens kelią iki lastelės ir virškinimo procesą.
Burnos ertme ir stemple praleidžiam, ten nieko idomaus nevyksta  Idomumai
prasideda skrandyje. Ten skrandžio rugščiu pagalba viskas smarkiai
užrugštinama (skirtingais šaltiniais ph 1-3). Toliau keliaujama iki
plonosios žarnos, kur viskas šarminama (ph ~8). Dar vėliau storoji žarna,
kur vanduo perduodamas į krauja. Taip aš įsivaizduoju virškinimo sistemos
darbą.
Naturaliai kyla klausimas: koks tikslas naudoti šarmini vandeni, jei
skrandyje viskas rugštinama, o tik vėliau (plonojoje žarnoje) organizmas
šarmina iki jam reikalingos ribos?