Tema: Re: vandens filtrai
Autorius: Eimis
Data: 2009-07-17 10:56:31
Aš ne filtrų gamintojas/pardavėjas/instaliuotojas - nežinau tavo
pageidavimų, filtruojamo vandens kiekio, dažnumo, kiek turi vietos
instaliacijai ir pan. Kalkių klausimas sprendžiasi paprastai jonitinės
dervos filtrais, bet jie užima nemažai vietos, ir vanduo po to netinkamas
gerti, bent jau širdininkams, tačiau geras technikai ir viskam kitam...