Tema: Re: subines reikalai: Šalin rulonus
Autorius: locked
Data: 2009-07-14 23:03:31
"Dex" <virginilijus@_one_.lt> wrote in message
news:h3idjj$a2t$1@trimpas.omnitel.net...
> Ajurveda teigia ta pati.
> Kadangi turejau progu isitikinti jos veiksmingumu, tai sis mokslas man kol
> kas didesnis autoritetas uz vietinius eGZpertus.

dar yra ir placebo. o siaip abejoju ar yra auksine taisykle viskam, jei
kazkam nuo kazko geriau tai nereiskia kad visiem taip. panasiai kaip ir ne
visos dietos belekam tinka

> Chloruotas vanduo, na bet jei tu ji geri, kodel manai, kad anam galui nuo
> jo bus blogiau?

labai netikes palyginimas siaip jau. kadangi yra LABAI daug medziagu kurios
per viena gala "vartojamos" yra naudingos arba blogiausiu atveju
nesukeliancios jokiu padariniu, o pateke per kita, kaip grubu pavyzdi imkim
jei tiesiai i krauja gali buti mirtinos.