Tema: Re: Stiklas pedoje
Autorius: mdz
Data: 2009-07-10 19:44:47
Panasi istorija ir man buvo per "darom 2009".

Miske rinkdamas siuksles ant kazko uzlipau, praejo kiauriai per bata ir
smigo i peda ties kojos nyksciu (nu ne i nyksti bet i ta mazoli prieky kur
atrama kojos yra). Gausiai skaudejo pora dienu, paskui maziau kazkaip
pradejo.
Po savaites-antros pradejo intensyvet skausmas. Pats nelabai gimnastas, tai
nemaciau taip gerai kas ir kur ten. Seimininkei parodziau - pakrapsete,
pamaige ir sako kad stiklas lenda laukant. Islupo su pincetu. Skausmas
vaiksciojant greit dingo - valio!
Dar po poros savaiciu vel pradejo skaudet :/ Ziurom  - velgi stiklas is tos
pacios vietos lenda :(
Taip per pora kartu "isgimdziau" stiklus. Matomai buvo smiges toks plonas ir
ilgas. Stiklai vaiksciojant turbut kazkiek judejo, mazolis neleido "suaugti"
zaizdai ir per ta skyle pasisalino.