Tema: Re: kiek reikia i toli numyzti
Autorius: Gintas
Data: 2009-07-09 21:18:56
pasakojo, kad metaliniu garazu kooperatyve, subegusi chebra stebejo bica, kuris viduje,  nugara atsiremes i garazo siena , sugebedavo nusiciurksti i lauka. Gal kiek pagrazino, kaip ir zvejai, bet man tai deprasija ivare.  As jau pvz plyteles nebeatmusu, kaip kad budavo studentavimo laikais :))))) Greit aplamai gali tekti atsisedus, laikrasti skaityt , idant neaptaskyt plyteliu salia kluziko...........