Tema: Re: Kompiuteris, akiu skausmas
Autorius: trans
Data: 2009-07-07 16:35:33
pritarciau, LCD eroj svarbu ne geras, bet tinkamas. Pvz pas mane stipri
trumparegyste, tai svarbiausia ne per tankus ekranas (ne per mazas taskas),
kitaip mygom isvarva akys. Aisku, kotrastai, sviesumai prisukti, tesingas
aplinkos apsvietimas ir t.t. Kas dirba su desktopu geriausia jungt per DVI,
kad eliminuot analoginius triuksmus. Ir dar labai priklauso ka veiki prie to
kompo, jei skaitai/rasai konfose vienas dalykas, jei daug brausini po
visokias fotkes jau blogiau, jei kali trimates saudykles tada isvis