Tema: Re: Skilineja kulnai
Autorius: PostInfarktas
Data: 2009-07-07 10:25:40
Man kai buvo tokia problema, tai padejo avalynes pakeitimas. Pradejau
nesioti kedus su gera amortizacija ties kulnu ir reikalai susitvarke savaime
be jokio gydymo. Po kurio laiko bandziau vel grizti prie kietakulnes
avalynes, bet vel pradejo darytis tas pats. Todel daugiau neeksperimentuoju,
o vaikstau su kedais (su gera ventiliacija, kad kojos neprakaituotu).