Tema: Re: Kur pigiau rasti Essex kremo
Autorius: Bacilas
Data: 2009-07-02 16:37:36
nu kai perki atrodo, kad labai daznai, bet reliai gal viena paktuote per
menesi. Siaip kokius 5vnt. galima butu nusipirkti, kad apsimoketu zaisti :)
pirkdavo man atrodo kazkas ~38lt.

p.s. bandziau tau i e-maila rasyt nutrines ko nereikia, bet kazko vistiek
neina. Parasyk i mano jei turi pigiau pasiulyti.