Tema: Re: dieta
Autorius: Dex
Data: 2009-06-01 09:28:31
ka tik per menesi numeciau ~4 kg.

sveriau nepilnus 74, numeciau iki 70.

Intensyviai sportavau, viena karta per savaite dariau iskrovos diena
(nieko nevalgiau nuo ryto iki vakaro, tik geriau vandeni, nedaug,
troskuliui numalsinti.

Sekancia diena po iskrovos nesportuodavau, nes budavo labai sunku.

+ nustojau valdyti po 19 (veliausiai 20, kaip gaudavosi), nes pries tai
buvau priprates vakarianiauti 21 ir eiti miegoti 22, taip sakant viskas
i mase :)

Pradejau mazinti uzkandziavimus tarp pusryciu ir pietu (aisku, jei
uzkandziauji kokiu riesutu ar vaisiu, tai kaip ir nelabai skaitosi, bet
nustojau visoki sh esti, kaip meduoliai, sausainiai su arbata ir pan.
iki piet)

Dex