Tema: Re: badavimas ir sportas
Autorius: Doc
Data: 2009-05-13 23:12:58
"PostInfarktas" <rpovilas@centras.lt> wrote in message news:guf29d$d17$1@trimpas.omnitel.net...
> As kalbu jau nebe tau, o kitiems. Taves itikineti ar ka nors irodineti -
> nesiruosiu.

Tai kodėl tada atsakinėji į mano post'us kalbėdamas kitiems?

> Pats cia, matyt, bandai pritaikyt kokia tai diskusiju meno teorija. :)

Nieko nebandau pritaikyti, tiesiog oponuoju klaidingiems tavo teiginiams, kurių net nesivargini pagrįsti kuo nors daugiau nei kad subjektyvia savo patirtimi.

> O tarp kitko, kokiais biochemijos desniais remiesi? Gal gali ivardinti
> neisveddziodamas, o konkreciai, kaip matematikoje ar fizikoje.

Aš daviau konkrečią nuorodą, kurioje yra trumpai, bet aiškiai parašyta, kad tavo teiginiai yra klaidingi. Jei nori pasiskaityti apie tai išsamiau, puslapio apačioje yra literatūros sąrašas. Jei manai, kad nuorodoje informacija klaidinga, duok geresnę nuorodą. Teiginys "vakar paaukojau avį ir dėl to pradėjo lyti" netinka.

--
Doc