Tema: Re: badavimas ir sportas
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-13 21:58:45
 5-ta visisko nevalgymo diena nuejau ir isspaudziau nuo suoliuko tuos pacius 100kg,  kaip ir pries badavima. Aisku-pakartojimu nedariau ......Knygoje "badavimo stebuklas' regis rasoma apie eksperimentus, kai badaudami savanoriai dare zygi ir pasirode geriau, nei kontroline grupe, kurie valge ka norejo.