Tema: Re: Gripukas?
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-04 09:19:42
lygiai taip ir su degtine-ar ji ne falsifikuota-parodo tik specialus tyrimai. Bet jeigu esi jos ragavusi daugiau kaip 10 sykiu-su didele tikimybe gali teigti, kad bet syki tau pavyko nusipirkti tikros? Tas pats ir gripu-aisku gali buti kad koki syki ir apsirikta, bet kai sirgta daugiau nei 10 sykiu yra didelis sansas, kad tarp tu atveju buvo ir tikrasis. O dabar isivaizduok, kad pakaktu susirgti tuo tikruju ir atia :) Rusai vakar per TV kalbejo-musu liga-jau vien atsainus poziuris. Pabandyk iseiti i gatve su respiratoriu-uzjuoks. Va, kai priguls  visam laikui koks pazistamas-tada gal patikesim, kad nejuokinga. O kol kas.......Kol nesusiduri-kitaip ir atrodo. Turiu pazistama laidojimo namu savininka-tad jau zino iprastini "darbo" kruvio pakilimu ir smukimu ritma -visur sava specifika :)