Tema: Re: Gripukas?
Autorius: ALORA
Data: 2009-05-04 07:42:31
ale tai gudriai tu galėtum paklausti... o esmė susideda į pasakymą "aš
MANAU". Ar ūmi virusinė infekcija yra gripas parodo tik specialūs tyrimai,
labai abejoju, ar tau juos atlikinėjo. Tiesiog liaudyje visi peršalimai buvo
vadinami gripu. Tuo tarpu netgi per "gripo epidemiją" pats galėjai sirgti ne
gripu