Tema: Re: Alaus pilvukas
Autorius: Faktas
Data: 2009-04-14 17:40:36
nu šita, jei pas tave pilvo raumuo vietoj, žarnos neišvirtę,
kiek palieti kur kiečiau viskas savo vietose ir tik kad atsirado aplink pilvą
minkšto riebaliuko, tai manau problema daug lengviau panaikinama.
valgyk dažnai ir po mažai. judėk daugiau nei valgai ir viskas.
judėk taip, kad nebūtų sustabarėjusių vietų. ta prasme jei juosmuo bus nejudinamas,
o judės tik rankos ar kojos, jos ir turės formą, bet ne juosmuo.
a beje, judant, kai kiti, ar tu anksčiau, jau sustoja ar sulėtina, tada tik suprask,
kad tik viskas prasideda ir laikyk tempą.