Tema: Re: Saugokites GMO !
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-04-10 09:33:48
1)genetishkai modifikuoti produktai gali ishsaugot milzhinishkus kiekius gyvybiu kai augalai (javai, kviechiai, kukuruzai etc.) gali augt ten, kur shiaip jie negaletu del nedekingo klimato. Begale mokslo zhmoniu i tai sukishe galvas besistengdami padet badaujantiems. Tiesa kiti teigia, kad genetishkai modifikuotu produktu derlius yra net mazhesnis, kolkas nera tvirtu studiju, todel kategorishkai teigti nieko negalima.
2) taip, jie _gali_ but pavojingi tais retais atvejais jei esi alergishkas kazhkam, kieno genai buvo sukergti su tuo produktu, bet nereishkia, kad bus, jei esi alergishkas zhivei, o tame produkte buvo iskiepitas pvz. zhuvies genas, kad sakykim pomidorai butu labiau atsparus shalchiuj (tiesa kiek man zhonoma zhuvies enu i pomidorus berods niekas nekisho, o ir genetishkai modifikuoti pomidorai man rods yra ishimti ish europos rinkos, del pirkeju nepasitenkinimo. ir tie buvo modifikuoti tuo, kad taip greit nepudavo, jie negamindavo enzimo skatinanchio puvima), tai nereishkia, kad suvalgius ji tave ishtiks alerginis priepolis. Taip pasitaike alergiju ir genetishkai modifikuotai medvilnei, bet visa tai yra po nemazhu padidinamuoju stiklu.
3) Kolkas yra per mazhai studiju galinchiu pasakyt pavojinga tai ar ne, bet tai nereishkia, kad paranoishkas klykavimas forumuose ir niuzgrupuose paverchia kazhka ekspertu. Butu shaunu, jei klykautojai pateiktu bent kokia nors patvirtinta studija irodanchia klykiamus teiginius, nes kitaip pastindamas tokia "idomia" rashliava tu susitapatini su jos autorium, kas priverchia ir i tamsta zhiuret, kaip i paranoika samokslu teoriju, atsiprashau bet, kvaili.
4) Ne, ash neteigiu, kad genetishkai modifikuotus produktus yra sveika ar nesveika naudoti, norint ka nors teigti reiktu turet shaltiniu ir studiju, kuriu kolkas deja nera. Taigi kiekvieno zhmogaus pasirinkimo laisve ar vartot dabar tokius produktus ar ne. Ash pritariu, kad parduotuvese butu privaloma zhymeti tokius produktus, kad kiekvienas galetu pasirinkti pagal savo paties religinius isitikinimus.