Tema: Re: Saugokites GMO !
Autorius: klausiu
Data: 2009-04-10 08:19:20
kuo tas gelbsti, kad GMO platintojams viskas pofig, bi tik bapkes eitu? tai
beveik tas pats, ar tave trucins su tikslu isnaikint ar su tikslu bapkiu
uzkalt, rezultatas panasus. O dar jei galutiniam vartotojam irgi pofig kuo
minta, nu tada ir trucintojams/bapkininkams lengviau savo tiksla pasiekt.
Ar rukymo zala virsta nauda, jei galvosi, kad rukymas tai malonumas, o ne
bjauri/baisi priklausomybe (taip pat kazkam kraunanti nemazas bapkes)? O
narkotikai? O....? .....
Pavadinimas esmes nekeicia, manau. Gerais norais kelias i pragara grystas,
kaip sakoma.