Tema: Re: Gripas?
Autorius: RaR
Data: 2013-01-28 10:25:38
Žinai, ne visi apie ligas iš kavos tirščių buria. Juk yra ir
serologiniai testai, atliekami epidemiologiniai tyrimai. Kai prisireikė
pasidomėti kokia šiemet situacija su gripu, nuėjau į tinklalapį
http://www.ecdc.europa.eu/en/healthtopics/influenza/epidemiological_data/Pages/epidemiological_data.aspx
ir po to jau žiūriu kas mane domina - viskas pateikta žemėlapiais,
lentelėmis, kurią savaitę kiek kokioje šalyje ištirta mėginių ir kas
nustatyta ir t.t.