Tema: Re: Gripas?
Autorius: Lavonas
Data: 2013-01-25 16:20:55
Sheip kiek mano aplinkos zmoniu, kokiu 10 priskaiciuociau, pasigavo gripa,
tei pas visus kazkokis jis zaraznas. Visi bande namudiniais budais su
zolelem ir medumi ir vitaminais ir kuom tik nori gydytis, bet vistiek tempa
laikosi tokia pat visada su tam tikrais svyravimais tarp 37 ir 39. Visiems
iki vieno buvo ishrashyti antibiotikai. Po keliu dienu pagerimo visi
pasveiko.

Tiek