Tema: Re: Burzgimas krūtinėje
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-08-20 11:35:54
Hmm gal kokia chemine reakcija tada zarnyne ar skrandyj vyko :) o su gerimu tai gerai sakai , kad atsargiai. Girdejas tokiu istoriju, kad zmones kojas pakratydavo pergere... Pvz. vienos buvusios panos pusbrolis, gere nemazai, poto sumaste kazkur i miesta islyst ir einant kazkas dirgino kvepavimo takus labai, kad pradejo ziauriai koset ir taip kosejo, kad net dali plauciu iskosejo, na aisku poto mire... (cia tikra istorija beje, tik gerai detaliu nezinau).

Tiesiog gerai pagerus atbunka pojuciai, gali taip ir persalt ar dar kazka, tiesiog nejausi normaliai kokia ta savijauta tikra yra.. Aplamai degraduot lengva, pragert babkes, susidet su negerais zmonem, prisigaut kokiu reikia ir nereikia ligu is pagerianciu moteriskiu, nekalbu apie girtu mustynes... Zodziu nusivaziuot taip galima su laiku ir dar apie save aplinkiniu vaizda sugadyt.