Tema: Re: nudegimas
Autorius: CatBlack
Data: 2012-07-27 16:28:14
Karma.

O siaip Oxycort purskiamas, pradziai, o paskiau Mepilex tvarstis.

"sbalen" <inhell@wetrust.lt> wrote in message news:juu39t$2i3$1@trimpas.omnitel.net...
taip ir sakiau, kad durti nereikia. tik nesuprantu, kodel vaistineje
sulfargino be recepto negalima nusipirkti. o miesto tipo gyvenvieteje
medpunktui jau ATA. aciu tevynei, kad rupinasi musu saugumu. selpia
afrikos ir afganistano vaikus. isipareigojo didinti islaidas kariuomenei.
religijoms. nervai nelaiko. einu gydytis alum.