Tema: Re: Ats.: nemalonus jausmas gerkleje..
Autorius: ALORA
Data: 2012-03-30 12:30:13
tai dar vadinasi cistinė fibrozė. Apie tyrimus Lietuvoje parašyta čia
http://ligos.sveikas.lt/lt/ligos/vaiku_ligos/cistine_fibroze_mukoviscidoze

manau, reiktų susirasti gydytoją, kuris 'turi mukoviscidozės nustatymo ir gydymo patirties'.
Aš nežinau, ar tai tikrai taip tavo atveju, bet manau, kad pravartu būtų atlikti tyrimus diagnozei patvirtinti arba atmesti. Šis
sutrikimas gali pasireikšti labai stipriai ir greitai, kartais eiga yra šliaužianti. Kažko patarti dėl gydytojų ar tyrimų tikrai
negaliu, nes aš ne Lietuvoj. Galbūt tiesiog reikia paklausti gydytojo (arba kelių gydytojų), ar tau tikrai to nėra? :)