Tema: Re: nemalonus jausmas gerkleje..
Autorius: [mikro]
Data: 2012-03-21 14:49:36
as dabar analizuoju taip rimciau, nes ant sio pavasario uzumeje yra, tai man
pavalgius labai sitas nervina, bet nesvarbu jka pavalgius. po kiek laiko
apstoja, vel tarkim pavalgai vakariene, ir vel prasideda nervinimas, gerklej
tu skrepliu pojutis, ir vis atsikosti jais. pameginsiu pavartoti kuri laika
lanzuli, del rukstingumo, gal del refliukso sitas sudas, o jei ne - net nzn
kur cia kreiptis tada.

"Saulius"  wrote in message news:jjvf2g$r8v$1@trimpas.omnitel.net...

Manau, kad kazkiek tikrai susije su nervais, tiesiog pradedi labiau kreipti
demesi i tokius visokius dirgiklius ir jie labai ikyrus pasidaro. Mane ir ta
problema kamuoja. Pastebejau, kad vakare geriau nevartoti pieno produktu,
panasu, kad tai skatina gleiviu gamyba ir blogina padeti.