Tema: Re: Sporto Klubas Vilniuje
Autorius: pablas
Data: 2009-04-02 14:48:07
  Na ir puiku. Pastebejau idomu dalyka: kunas linkes islaikyti tam tikra
svori.Pvz., didejant apkrovimui auga raumenys, nyksta riebalai.Sumazejus
aktyvumui ir raumenu tonusui, ima augti riebalai, o raumenys nyksta.O
svoris gana ilgai islieka stabilus. O tam, kad svoris sumazetu, reikia
neisivaizduojamu pastangu nuo tam tikros kritines ribos.
   Labai gerai, kad nesilaikot baltymines dietos. Rezultatas tikrai
nevertas kainos.