Tema: Re: Sporto Klubas Vilniuje
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-04-02 14:28:36
nea, stovi kaip ikaltas. 100-103kg. arba jos padideja tiek, kiek nuo klubu
riebaliuko sumazeja.
manau labai daug nuo mitybos priklauso. matai as beveik needu gyvulines meso
ir paukstienos, beveik tai reiskia iki 500g per menesi.
daugumoje mityba sudaro grudiniu kulturu koses (rytais) ir darzoves (diena)
bei kazkiek varskes vakare, bet viskas eina su kruva darzoviu, daugiausia
paprika/pomidoras. is mesos pagrindas yra zuvis, ir turbut 40proc. jurines
pirktines (nelasisa ir ne karpiai pasarais uzauginti), o 60 porc. pacio
pagautos, sitoj vietoj esu ligonis. praeita penktadieni per 5cm pavasarini
minskta leda sklandziau, draugas ten pat 70kg sverdamas du kartus maudesi :D
teko rubais selpti.
jei padidinciau baltymu kieki iki kokiu 500g per diena liesos varskes
(realiai apie 100g grynu baltymu) ir mesos (is anos pasisavinimas leciau
vyktu, strigtu virskinimas, didetu tarpai tarp maisto (mintu kas 2-3h po
150-300g kartui)), tai manau ir raumenu mase augtu.
kol kas, sprendziant pagal tai, ka apciuopiu tarp odos ir raumens, rodo kad
suvartojamu kaloriju kiekio pilnai  neiseikvoju. bet man svarbu kad dirze
skyles prasimusineju, kad nugaros nebeskauda, kad savijauta geresne, kad
pats aktyvesnis ir dar daug pozityviu dalyku. tai kad truputuka pilvukas
liula ir anklubiai siokie tokie yra manes nevargina. amzius nebetas, savo
vestuviu soki jau susokau.
beje, rubai vel tinka, kuriuos iki  veselios devejau.