Tema: Re: papilomos virusas ir skiepai apsaugantys nuo gimdos kakleliovezio
Autorius: Ruta
Data: 2009-03-27 00:22:27
6 metai? Tikrai? Tai būtų 2003? Netikiu.
Gal 2003 prasidėjo klinikinės studijos. O gal ir jau buvo, bet, kiek
žinau, ten kažkokių tąsymųsi dėl "autorinių teisių" (ergo patentų ergo
pinigų) buvo, kas išleidimą į "plačiąją rinką" stipriai uždelsė.

A, nu va, paieškojau, informacija apsiriboja Europa:

Skiepas Gardasil (Merck & Co.): 2006 spalis
Skiepas Cervarix (GlaxoSmithKline): 2007 rugsėjis

Dabar 2009 kovas: man išeina 2,5 ir 1,5 metų...