Tema: Re: papilomos virusas ir skiepai apsaugantys nuo gimdos kaklelio vezio
Autorius: ALORA
Data: 2009-03-26 13:10:56
tai nėra skiepas nuo vėžio, tai tik reklaminis šūkis, truputėlį pagražinus
esmę:) Tas skiepas netgi neapsaugo nuo papilomos viruso kaipo tokio. Skiepas
apsaugo nuo kelių "high risk" papildomos viruso padermių. Skirtingi
šaltiniai nurodo, kad 23 (vokiečių duomenimis)-73 (amerikonų duomenimis)
proc lytinį gyvenimą gyvenančių moterų turi bent vieną iš didelės rizikos
štamų. Didelės rizikos jie todėl, kad priktiškai visos gimdos kaklelio vėžiu
sergančios moterys juos turi (ne visus:). Todėl MANOMA, kad jie SKATINA
gimdos kaklelio vėžio išsivystymą, bet nėra vienintelė gimdos kaklelio vėžio
priežastis. Bet jeigu teisybė yra kažkur per vidurį ir tuos high risk štamus
turi apie 50 proc. lytinį gyvenimą gyvenančių moterų, tai galima manyti, kad
sergančios moterys juos tiesiog turi, nes jie labai dažni.

Dėl vyrų - jei neklystu, šiuo metu dar nėra galimybės atrasti tuos virusus
pas vyrus. Ir nėra žinoma, kaip jie kenkia vyrams. Bet kiek teko skaityti,
yra intensyviai dirbama ta kryptimi. Nes moterys tuos virusus gauna būtent
pradėjusios lytinį gyvenimą (nors egzistuoja teorinė galimybė apsikrėsti nuo
motinos gimdymo metu).

Bet kuriuo atveju aš džiaugiuosi, kad mano duktė dar turi tuos 5 metus, kol
paaiškės, ar skiepas nekenksmingas.