Tema: Re: persalimas su pazeminta temperatura
Autorius: Faktas
Data: 2009-03-09 16:25:37
"tms" <no@spam.lt> wrote in message news:gp38cu$9ua$1@trimpas.omnitel.net...
> dekui uz isdestyta patirti anyway. Ar tamstai daznai tenka sirgt pazeminta
> temperatura?

velnias žino, retai matuoju.

> pasidare :) Idomu kiek yra pagrista mediciniskai kad dirbtinis kuno
> temperaturos pakelimas padeda tokiais atvejais. Tam netgi nebutina pirtis,
> galima pasiekt ir vonioje

pats organizmas kelia temperatūrą, kad galėtų kovoti. tereikia jam padėti.
pirtis geriau, nes ir įkvėpi šiltą ora, o šiaip manau viskas gerai -
ir pirtis, ir inhaliacijos ir vonia. (tik manau geriausia organizmui aktyvus judėjimas,
kai ne tik pasyviai laukiant sukyla temperatūra, bet pats suprakaituoji nuo judėjimo)
tik gydantis nedarau jokių kontrastų (šalto dušo, eketės ir t.t.)
tik padedu kūnui palaikyti temperatūra - geriu karštą arbatą. po visko gerai, jei galima
šiltai apsikloti.