Tema: Re: persalimas su pazeminta temperatura
Autorius: tms
Data: 2009-03-09 16:17:02
dekui uz isdestyta patirti anyway. Ar tamstai daznai tenka sirgt pazeminta
temperatura? Idomu ar cia toks virusas papuole ar cia su manim kazkas netaip
pasidare :) Idomu kiek yra pagrista mediciniskai kad dirbtinis kuno
temperaturos pakelimas padeda tokiais atvejais. Tam netgi nebutina pirtis,
galima pasiekt ir vonioje