Tema: Re: PERTUSINAS? atsikosejimui
Autorius: CatBlack
Data: 2011-10-11 15:59:46
Na cia kaip kam ir nuo kaip kokio kosulio. Siaip mano vaikams Pertusinas visai neblogai sueina, as pats paprastai koki ACC. Nors realiai rimtas kosulys nebuvo dar niekada uzpuoles - paprastai tik kaip priedas prie gripo.
Taip kad gal ir neblogai, kad ispeike. Nors kita vertus  - preparatu nuo kosulio yra devynios galybes, tik skiriasi kai kuriu veikimo mechanizmas, tobish ir poveikis kiekvienam individui. Jeigu jauti kad padeda - tas geriausias tau ir yra.

"John Smith" <bujaka@mail_.net> wrote in message news:j7135b$m24$1@trimpas.omnitel.net...
vienoje vaistineje ispeikei... ir pasiule acc.... ka mano nesaliski profai?

aciu