Tema: Re: Q: PERTUSINAS? atsikosejimui
Autorius: lllll
Data: 2011-10-11 13:54:26
Vienas vaistažolės, kitas chemija.
Aš kai sirupų nemėgstu (ypač pertusino), tai paprastai ACC tą 600mg, jei jau
reikia sirupo, tai homeopatinį Stodal viena gydytoja rekomendavo, kita
Hedelix (bet ir tą tabletėm ėmiau).
Jei su sloga, tai mano mamai patiko Actifed sirupas nuo kosulio ir slogos.
O šiaip, mano supratimu, priklausomai nuo stiprumo kosulio ir tipo... jei
sausas kosulys, tai ko gero, nei vienas netiks... jei nestiprus drėgnas,
užteks ir sirupo (to paties pertusino), esant stipresnei problemai ir norint
greitesnio poveikio - chemija (acc). Ilgalaikiam gydymui turbūt irgi prie
sirupo mesčiausi...
Anyway, ACC mėgstu dar todėl, kad nereikia į kokį darbą temptis sirupo ir
galvot, kaip čia prisiderint išgert, kaip nepamiršt ir pan... ano vieną
tabletę per dieną įkali, ir ramu. Dar Rezorbanas vakarui, eiliniai halls ar
mynthon čiulpinukai dienos metu :)

lllll

"John Smith"  wrote in message news:j7135b$m24$1@trimpas.omnitel.net...

vienoje vaistineje ispeikei... ir pasiule acc.... ka mano nesaliski profai?

aciu