Tema: Re: Alkoholis
Autorius: Juozas
Data: 2011-08-22 16:49:32
Nueik kad ir pas šeimos daktarę, ištirs kraują, pas kardiologą nusiųs,
dar ten ką. Nepribursim čia, gal koks diabetas ar kas tau prasideda.
Šiaip sakyčiau tau reiktų kokio nors fizinio krūvio, bet jei kas
negerai, tai tokiu būdu gali ir pakenk sau. O šiaip siūlau pamėgti eiti
pasivaikščioti, Vingio parkas - puiki vieta.