Tema: Re: Nitroglicerinas esant infarkto rizikai
Autorius: CatBlack
Data: 2011-07-12 09:43:22
Kad niekam jo nepanaudosi, jis jau sumaisytas su pagalbinem medziagom ir tikrai nesprogsta.
Del svaiginimosi - irgi negirdejau, kad butu; nors zmones aisku isradingi siais laikais...

"ALORA" <alora@griauztas.cool> wrote in message news:ivfioc$9it$1@trimpas.omnitel.net...
man atrodo, kad piktnaudžiauja ne ligoniai, o jis maišomas su kažkuo ir piktnaudžiauja piktnaudžiautojai. O ligoniai tiekia