Tema: Re: Nitroglicerinas esant infarkto rizikai
Autorius: CatBlack
Data: 2011-07-07 18:47:43
Tada be abejo butina tureti salia, niekas dar geresnio daikto priepuoliui nutraukti nera sugalvojes.
Cia vienu metu jis buvo dinges, tai buvo gana didelis skandalas, ieskojom ir vezem kaip neregistruota vardini.

"ALORA" <alora@griauztas.cool> wrote in message news:iv2bhv$kr8$1@trimpas.omnitel.net...
tai mane būtent ir domina priemonės ekstra atvejui turėjimas. Juk ne visada ligoninė pašonėj