Tema: Re: Tu vis dar ziuri televizory?
Autorius: Dex
Data: 2011-02-28 11:13:24
Tamstai, kaip protingam žmogui, (ne klimaksinei moterai) pabandysiu
paaiškinti.
Kabelinė - tai toks TV signalo perdavimo būdas, kuris įprastai yra
perduodamas kabeliais, tačiau kartais šis terminas yra vartojamas ir su
lėkštėmis, nes kabelinės tiekėjas gali signalą perdavinėti n skirtingų
būdų, net ir per palydovą. Taigi klimaksinės moteros raštliavos, plačiau
mąstančiam žmogui, galėjo pasirodyti tikrai neaiškios (kas ir atsitiko
ne vieninteliam skaitytojui). Iš pradžių motera kalba apie kabelius
kaime!, kurie visiškai neaišku iš kur ten atsirado (kas dar labiau
įtvirtiną mintį, kad kabelinė pas juos perduodama lėkštėmis), paskiau
apie kažkokia lėkštes, prie kurių yra lakstoma nuo vienos prie kitos?
Fig suprasi, kam reikia lakstyti apie lėkštės (gal omenyje turimos buvo
sriubos lėkštės?) arba signalo pernešimo estafetė?, jei galima nueiti
pas kaimyną, kuris turi palydovinę TV, ir atsisėdus prie kaimyno
televizoriaus, pražiūrėti visas reikiamas varžybas nuo pradžios iki
galo. Pagerti fokiško alaus ir pasikultūrinti tuo pačiu.

Dex