Tema: Re: Tu vis dar ziuri televizory?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-02-26 09:26:46
Iš
kur
tu
ištraukei,
kad
aš
ką
nors
"mano manymu"
siūlau?
protestuot
?
   jeigu aš pasakysiu: " Šiandien parke daug varnų"
 tai reiškia, kad siūlau jas gaudyt?
   Tavo manymu.

 klasikinis pavyzdys, kaip perskaitai viena, o smegenyse aktyvuojasi kažkas
senai ten užsištampavę.

dar vienas dalykas: "nugirsta info" gali iššaukt ir atsumiančią reakciją. Ne
visai tai, ką jums paskubom patrynė dėstytojas, yra absoliuti tiesa.
   Protingos pelės ir ypač, žiurkės, į spastus neina.