Tema: Re: Kas "gyvena" plau�iuose?
Autorius: ALORA
Data: 2010-10-14 15:30:36
Vilniuje Žolyno gatvėje anksčiau seilių tyrimus darydavo...  Labai seniai,
beveik prieš 10 metų:)
Vaikystėje mes sunkokai tą daiktą išsigydėm, po to ilgai jų nebuvo
pasigavęs, o dabar parsivežė iš stovyklos Alpėse.

Bet jeigu jau išgydė, tai nebent kraujyje dar kokių antikūnų prieš ją gali
rasti, tik vargu ar tai turi prasmės dabar. Pagal seiles tiria aktyvioje
fazėje. Tada nustato ir specifinį antibiotiką, nors mikoplazmų atveju jie ir
taip specifiniai.
Žodžiu, jei antibiotikai padėjo, tai bacilos jau nėra ko ieškoti, nebent
atsinaujins ne su judėjimu (kvėpavimo pagilėjimu) susijęs kosulys