Tema: Re: Kas "gyvena" plau�iuose?
Autorius: ALORA
Data: 2010-10-13 23:01:22
tai inhaliacija tam ir yra, kad išvalytų užsilikusias blogienas. O medus...
nu ką aš žinau, mano mamai jis nuo visko padeda, bet tik tas "iš bitininko"
:) Kad degtienė nuo visų ligų, tai čia kas be ko :)
Mano galva, čia labai individualu. Per kelias dienas, tiesą sakant ir be
jokių priemonių išsivalo, nors dar likutinis kosulys gali kokį mėnesį
išlikti.