Tema: Re: Kas man yra
Autorius: lover
Data: 2010-09-07 09:37:34
jeigu su nuotraukom, tai man visada buna, kad
nuotraukoje esu idomus tik pats sau - paimi
nuotrauka ir iskart ziuri i save, o tada galvoji...
ir kodel gi as toks egoistas....bandai ziureti tada
i kitus, bet susigesti, nes pagalvoji, kad elgiesi nenaturaliai...

bet jeigu su garsu tai taip nesigauna...iseini i kiema - stovi
chebra ir kas gaunasi....klausai ka sneka autoritetas....
ir zvengi, bet gali isikisti ir pats..tada kiti zvengia...

arba jeigu matyciau tik save tai televizoriaus neziureciau, bet
kazkodel idomu ziuret, knygu neskaityciau, bet kazkodel
idomu skaityt...

O sitie newsai kazkokie prakeikti, nes juose as kaip ir nuotraukoj
matau tik save....nu bendrai dabar kai daugiau rasau, tai kazka
suzinojau ir apie kitus...sakykim apie lameri, apie bone dady,
apie alora...
bet isvada tokia, kad suzinai, kazka daugiau jeigu pats daugiau rasai...
o suzinai dazniausiai apie tuos kurie yra laimingi...turi seima, vaiku...