Tema: Re: Kas man yra
Autorius: lover
Data: 2010-09-06 20:35:13

o tu manai, kad bannas sujaudina...

jinai jau du vaikus turi ir turtinga vyra, jai jau
30, geriausiu atveju pasimatytume klasioku
susirinkime :))))))) facebooke neatrasho, nes
visada vaidino labai pasikelusia....

cia jau uzbanino iki gyvos galvos mane...gal jau
ir nebepamatysiu.....

juolab, kad jau ir atpratau nuo jos ir susitikau kitu
grazuoliu, kurios deja man pasake BANNED...

blet savybe...ismyleti grazuoles, kurios tave uzbannina
gamtos klaida kazhkokia blet....nesuprantu....kazkoks
prakeikimas...neveltui loveris karocia.....................