Tema: Re: antibiotikai ir alkoholis
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-08-19 11:53:58
vyno taure, ar alaus bokalas tikrai nenuzhudys taves (priklausomai nuo antibiotiko, man kazkada senai senai, geriant antibiotikus nuo sinusito ir prasisukus pro degustacija slovakijoj po vyno taures taip smegenus nuneshe, kad uuu:).
bet vienaip ar kitaip, alkoholis ir antibiotikai apkrauna ta pachia kuno dali - kepenis. Jei uzhpili kaip reikalas, kepenys nesugeba apdorot ir to ir to, taigi jama viena ish arba antibiotikas bus visai neveiksmingas, nes kepenys procesins alkoholi, arba nunesh kaip reikalas, nes kepenys procesins antibiotika, o alkoholis tuo metu tusinsis su krauju:)
Na, ne visai taip veiksmas vyksta, manau medikai galetu pataisyt, bet i ta puse:)