Tema: Re: Alergija katei
Autorius: ALORA
Data: 2010-08-16 14:11:27
pagaliau žmogus išsiliejo :)

aš neparašiau nė vienos neginčytinos tiesos. parašiau, kad gali būti, ir kad
žinau tai pagal faktą. Visiškai pritariu dėl alergijų neapibrėžtumo, todėl
ir rašiau, kad rezultatai gali nustebinti.
Pas mano matytus kornišreksus (o matau praktiškai kasdien, nes mažylės
auklytė 2 turi) yra ne joks ne pūkas, o plaukas, kurio "konsistencija"
panaši į katės tikrojo plauko, tik kad garbanotas. Kornišreksai, palyginti
su paprastom katėm, šeriasi labai mažai ir nieks ten neskraido. gal tavo
kornišreksas koks biškį konteinerinis :)