Tema: Re: Ar dantų skausmas gali įtakoti kitas ligas?
Autorius: ALORA
Data: 2010-08-10 14:56:18
gal tai ne visai tas gripas nuo dantų. Man beveik visi protiniai kalėsi su
temperatūra, bet nebuvo kitų peršalimo požymių, nors tai iškart ir neaišku.
Visi žabtai skaudėjo, atrodė, kaip gerklė. Gal čia ir sutapimas pas tave,
bet imunitetas visokių tokių akcijų atrakcijų metu irgi gali susilpnėti.
Tiesiog kiekvienas uždegiminis procesas dantyse pavojingas, nes jis ten
uždaras ir gali persimesti į visai nepatartinas vietas.
Vokietijoje ir ne armijoj dantis iškart rauna. Na, bet tai gal ir dėl kitų
priežasčių :)