Tema: Re: Kalio ir magnio vartojimas
Autorius: Levas
Data: 2010-08-06 14:38:20
nesigavo taisiklingai parasyti. Bet vieno mediko (protingo) pasakymas mazdaug toks:

1. Pasitikrini ar tikrai truksta to K. Nes per daug K irgi negerai.
2. Jei trukumas, nusiperki KCl tableciu po 500mg. Panaudoji kaip parasyta. (pakeliui darant kontrolinius matavimus). Arba tiesiogiai i vena.
3. Atstacius K reikiama kieki, valgyti normalu maista ir vel pasidaryti tyrima. Jei plaunasi, tai reikia profilaktiskai naudoti ta pati KCl. Jei ne, tai ir nereikia.
4. O visi tie super-duper preparatai tai brangus shudas- pacio K ten nera daug, bet daug prirasyta visokiu pasaku.
5. Su KCl tabletem sunku, bet imanoma nusinuodyti. Todel ir reikia konsultuotis su medikais arba greiztai sekti doze.