Tema: Re: Dormeo pagalves
Autorius: ALORA
Data: 2010-05-10 21:35:21
turbūt tai individualu. aš puikiausiai galiu miegot ir visai be pagalvės, ji
pas mane tik dėl bendros tvarkos, kažkokia visai skysta, ją galima visaip
kankinti, skalbiankėj skalbti, ir po džiovinimo ji nepakinta. Pagaliau kas
metus galima akeisti, nes kišenės tikrai neplėšo. O pamiegojus toje su skyle
prabusdavau kaip sudaužyta, nors uošviai sakė, kad stebuklinga.
rangiausiasis savąją irgi patyliukais nukišo, todėl spėju, kad ir jam
nelabai. Jis miega ant tokio didelio nesusipratimo, pusėls lovos dydžio
skysta pagalvė, iš kurios nusilanksto pageidaujamos formos kažkątai :)

Paskutiniais nėštumo mėnesiais miegodavau tokioj pusmėnulio formos pagalvėj,
kimštoj kažkokiom plastmasės granulėm. Iš jos irgi buvo galima susiformuoti
reikiamą atramą. Čia turbūt tokia, kur vadini šiugdždančia, nors man tai
miegot netrukdė