Tema: Re: Dormeo pagalves
Autorius: st
Data: 2010-05-06 15:20:54
na siaip tempurai nera tokios prekes kad kistu "kuo brangiau" tam kartui, o
orientuotos i didesnes pajamas turinti klienta, kur jis pats ar jo draugai
sugriztu ciuzinuku prisiprikt ir t.t.. zmona mano su tempur biski reikalu
turi, tai papasakoja :) greiciausiai kaltos lenteles, arba statistinis
lietuvis nuo statistinio vokiecio/amerikiecio skiriasi, bet ne is piktos
valios.