Tema: AW: Verta isklausyt dar viena mokslu daktara :)))
Autorius: ALORA
Data: 2010-03-14 07:44:22
pasaka :) apie gražią mirtį
mano bubutė, beje, tą patį sakydavo "aš ne kralikas" :) Mirė 94.
paskutinįkart tekėt ruošėsi jau gerokai virš 80. Bet po to nusprendė, kad
diedux per senas.

Visgi ilgas gyvenimas nevisada kriterijus. Pažinojau vieną babcią, kuri
sirgo visom įmanomoms ligom, pradedant vėžiu, baigiant infarktu kas antrą
dieną, ir taip (artimieji sakė) nuo 50 metų. Buvo tikra ragana, ir idėjos
pas ją buvo, maždaug, nesvarbu, kad nuosavus vaikus laidoti reikia, tik kad
aš gyvenčiau. Mirė 106.