Tema: Re: Verta isklausyt dar viena mokslu daktara :)))
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-14 00:36:13
Dieduko mano viena ir esmine dogma buvo prisikirst mesos ir kuo daugiau, ir tada jau jam jura iki keliu. O ne kokiu nors ten zholiu, bulviu ar duonos. Ash ne karve, sakydavo. 90-ies sulauke. Paskui sako aj, nusibodo man jau gyvent, visi draugai jau po velena. Atsigule, pasake visiems viso gero ir mire.